Fram Museum Oslo

Fridtjof Nansens kunsttrykk – Tilgjengelig nå!

Ni høykvalitets trykk i begrenset opplag av Fridtjof Nansens kunst er nå tilgjengelig og kan kjøpes på Frammuseet!

Bildene kan enten sees ved å besøke Frammuseet, eller så er det bare å lese videre for mer informasjon.

Dette er en sjelden anledning til å eie en bit av polarhistorien og Fridtjof Nansens liv, samt vakre bilder trykket i veldig høy kvalitet.

Hvert trykk er rammet inn med Fridtjof Nansens originale håndskrevne signatur som er samlet og donert av Nansens direkte etterfølgere. Hvert trykk har også sitt eget nummererte sertifikat.

Trykkene av Fridtjof Nansens kunst og den originale signaturen vil kun bli trykket i et opplag av totalt 100 stk. All fortjeneste fra salgene går til Frammuseets planlagte nybygg om fremtiden av Arktis og klimaforandringene.

Les mer her:

Ta en titt på alle de ni trykkene her:

Alle trykk er nå tilgjengelige i nettbutikken vår: her

Kontakt john@frammuseum.no for mer informasjon.